avatar Ten blog rowerowy prowadzi djtronik z miasteczka Byczyna. Mam przejechane 74460.25 kilometrów w tym 1861.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.34 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy djtronik.bikestats.pl
  • Sprzęt Hercules Icona

Gran Canaria dzień 6

Niedziela, 7 grudnia 2014 · dodano: 12.12.2014 | Komentarze 0

Rankiem zbieramy się z naszego pustkowia, odprowadzeni zdziwionym wzrokiem wyprowadzających psy mieszkańców miasta. Poniżej skarpy na której spaliśmy znajduje się piekna dzika plaża. Ruszamy przed siebie, chcemy się dziś dostać w okolice lotniska i przenocować na kempingu koło Playa de Vargas. Jadąc na południe odwiedzamy starówke Las Palmas z imponującą katedrą Santa Ana oraz kolonialną zabudową. Następnie jedziemy droga wzdłuż wybrzeża, która co chwile wspina się ostro w górę by po kilku kilometrach znów zjechac w dół. Na szczęście wiatr mamy w plecy i nieco nam pomaga. Z dala widzimy, że pogoda w górach jest dziś równie nie sprzyjająca jak wczoraj. Wieczorem docieramy do kempingu. Formalności zajmują trochę czasu, ale dostajemy fajne zadaszone miejsce na namiot. Kolejnego dnia wstajemy jeszcze przed wschodem słońca i gnamy na kamienista plażę by zrobić zdjęcia. Kemping jest zamknięty do 8 więc przechodzimy przez płot, za co później otrzymamy małą reprymendę od stażnika. Jednak warto było. Po sniadaniu ruszamy w górę do miasteczka Ingenio, gdzie mamy przespac ostatnia noc i gdzie zostały nasze kartony. Mimo że jest 10, dostajemy klucze od pokoju, w związku z czym zostawiamy sakwy i z niezbędnymi rzeczami ruszamy na ostatnią wycieczkę w góry do położonego na wysokości ok. 700 m n.p.m ładnego miasteczka Temisas.

Widok z klifu na którym śpimy

W drugą stronę.
Stolica czyli Las Palmas.

Katedra na Starym Mieście.